2018年1月23日星期二

再保守啲

牛心難測   全家(強積金)今日全數轉做(保本基金)  上次由09年10月( 全數恆指基金)至今天足足9年啦!  再次轉做(保本基金)  耐到幾乎唔記得咗佢  (十八年間共216期 )  嘩………  不過(係鄉下妹嘅唔係我嘅) 哈……

強積金  物業   股票   三大資產    上年尾已減持股票三分一換入物業   現再閂門鎖住(强積金)近十年利潤   其實以百份比計數升得好少( 大约1倍多D)  但係十年間基數又大咗好多  利潤計落都有幾十    現淨低只有股票繼續死纏爛打。哈……

組合雖有撤退嘅念頭  但當下大象 仍然有接近五厘息率  朗廷接近七厘 aeon亦超過六厘再加上龍記 組合股息率比起大市兩萬點時分別不大  雖然有幾間公司股價創新高但似乎都係新瓶舊酒  越穩健越高息嘅搖搖墮後紋風不動   歷史又再重複   記得大概十年前既 (港股直通車) 大撤退   當時成交額亦都試過2000億   但係今次嘅兩千億成交威力吾太大  總係覺得未到轉角時  

2 則留言:

  1. 10年,1變2,跟住2變4,4變8,夠退休啦
    我得388識升,其它唔跌都叫好la,2千億成交都未能雞犬皆升,此終都感覺唔到大時代來臨既感覺
    我有4x%現金,其它同佢博過,唔升死都唔走住

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慘啲喎!哈…… 我放曬啲識升嘅😤 我都覺得今個牛市無氣氛 用市盈率計 用息率計 用成交額計 用瘋狂程度計 通通都未達標 唯有選擇用打遊擊方式 嘥啲手續費 繼續死纏爛打 反正現組合收息都吾錯😁

      刪除