2019年2月26日星期二

他媽的~人生

喂…喂…
鄉下仔呀……   我唔去啦 !你哋玩得開心啲   著住條泳褲浸溫泉喎我驚佢哋凍親呀 !  (佢12歲囉喎咁都驚?)   

郊外地方有好多蛇蟲鼠蟻  污糟邋遢呀! (你以為地球淨係得人類?)

仲有三個月就要考試啦   我唔想佢分心呀   (仲有三個月喎大佬?)

我要栽培佢哋成才呀!……
成才呀!…… 成才呀!……
你吾明㗎喇………… 吾明㗎喇…………

Fire~
你知唔知我唔同你呀?

你知唔知我幾大負擔呀?

你知唔知我邊樹都無得去呀?

你知唔知我犧牲咗幾多呀?

你知唔知你幾咁幸福呀?

你知唔知我撐得幾辛苦呀?

你知唔知兩條化骨龍有幾大開消呀?

你知吾知……  知唔知… 唔知…
知…………………………………………………

after~
喂…喂……
眉眉呀…… 
我就係知     所以冇囉
你就係唔知     因此有囉 

露眉呀……
既來之則安之    諗遠啲會好啲

李露眉…呀……
我頂你唔順啦。   
再見  ……      勿念 
喂……喂……喂……

威風八面持續超過一年嘅空頭   包括股 樓 匯三方嘅空頭   應該上年第三季經已暫時撤離   剩低嘅都係想趁住 混亂踩多幾腳自己人以及心存僥倖嘅 

係咪牛市?定係牛屎?
未有共識?你有共識?

鄉下仔組合只得四間公司三個板塊 亦都感受到市場輪流突破嘅威力 
注意車速    有大量空頭未平嘅板塊 應該仍然值得留意住  而大市成交金額亦係經常留意嘅風向標 

中美貿易爭拗三至五年時間冇可能理順得到   冇共識就係對於我方最有利嘅位置    因為未來正向著東方傾斜

尤其是股市上升之時最壞嘅消息就係好消息    組合要珍惜籌碼盡量把握今年上半年反攻機會 

轉眼間又到咗考驗組合實力嘅時候
亦係最殘酷嘅時候   

12 則留言:

  1. y兄,次次看你的文章也很歡樂亦有得着。謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 係鄉下仔好彩依家好容易就有語音搜尋
      否則邊有可能長篇大論識得咁多中文字😁

      刪除
  2. 唔知嗰啲會有好多嘢話俾人知。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舒服自在往往係最正確
      不論做什麼

      刪除
    2. 我亦都經常喺你哋身上偷~呃~拐~騙 嘻……
      天下文章一大抄 哈、…

      刪除
  3. 鄉下仔你識條鉄, 成才后搵到一萬蚊個月嫁如果唔駛做. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 去咗埃及考古都算成材喎!
      去亞馬遜研究青蛙又算成才喎! 哈……
      才~不可露眼呀!😷

      刪除
  4. 雖然捱得辛苦,但畢竟係自己一手一脚拼出來的人生,比那些物春都唔識的二世祖,啃老族,至少活得精彩些。關鍵是要不斷强大,積累財富,但如何教好下一代自力更生,却係一件頭痕之事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有鄉下妹呢 雖然佢食兩嚿咕嚕肉!鄉下妹佔八成功勞 ~ 我冇份呀!
      組合上年表現唔生性 我決定放逐組合全倉內房加鎖倉 反正唔屬於我嘅勉強亦留不低
      鄉下仔廿幾年前覺得中菜冇出路啦
      決定放逐自己 掉低揸咗十一年嘅鑊鏟轉去揸漆鏟 哈……
      當年上面實力只能够穩定金融而忽略其他
      廢咗一代係事實+(政治放逐) 被對方攻陷理所當然
      放逐往往有意想不到效果

      刪除