2019年2月15日星期五

還得到先好借

大嘴巴終於行最後一步 緊急狀態啦
順我者生    反映資本集團加速逃走 

極權同金錢邊一種至係萬能 ?  定係兩樣都唔係。  人同貨我兩樣都要
哈……   耍無賴

貿易碰撞從來只係一道門   門後面就係美債就係彎彎以及對方未來整個資產負債表嘅談判   亦係單極化演變至多極過程中安排嘅談判    去美元化嘅速度談判   等等……

對方就算全方位衰退再差亦有反轉地球嘅能力    貧不與富鬥富不與官爭   更何况係大種乞衣?

大嘴巴先對內再對外
大嘴巴先對外再對內   
現在又先對內再對外
重複玩    軟硬兼師置諸死地而後生更何況前方根本就係死路一條    一個爛攤子戰略收縮一定要發生   而分別只係有序還是無序之下。 

有內地大財主配合之下就係有序
有錢好辦事相反就係無 
但以內地今日綜合國力睇又唔係你話要配合我就要配合    哈……
打打談談……打打談談……   可能就係未來幾年嘅主流話題 

而中軸永遠離吾開
14個位嘅天文數字  (唔知有冇數錯) 超過70萬億嘅重新分配。 

就係整件事嘅始末   ~  有借自然就要還

6 則留言:

  1. 大咀巴......
    笑哈哈......

    師兄對前景點睇? 會悲觀地樂觀還是樂觀地樂觀還是悲觀地悲觀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會多留意變化
      盡量持有人仔資產公司
      相信在對方討價還價之下 最後亦都會跨過難關
      只不過由單極變作多極 至於生鏽美刀要崩幾多 暫時未知道 始終係要面對特里芬困局冇得偷雞

      刪除
  2. 師兄係經濟學教授?特里芬困局,犀利。

    師兄如何看香港樓市,有可能大便賣嗎。這幾年看錯,買股不買樓,好妻涼

    回覆刪除
    回覆
    1. 犀利就係互聯網嘅威力 吾係我呀!
      我當投资買賣就唔會而家入樓市 !
      樓市買賣手續繁複 再加上週期性超長
      除非有特殊嘅原因 否則就係股票最方便及機會最多~陷阱亦最多 哈……
      幾年太短 遠離槓桿 道法自然

      刪除
  3. 我當年支持大咀巴當選,如願以償。現在繼續支持,美國要變吓,唔變世界好悶。😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有一票係自由兄嘅 哈……
      美國係世界上除中國以外另一個真正偉大國家
      始於南北戰爭 ~ 但终於2008
      屬於小數依靠體制能夠自我復原嘅不沉航空母艦 美國並吾會消失
      不過聯儲局 北約部隊
      以及 華爾街國際資本 就????
      一山不能藏二猪


      刪除