2019年5月6日星期一

奉獻

鄉下仔提議 ;

我哋以後劏魚 最佳嘅辦法就係由英國派專家過嚟執行屠宰   然後再由美國人道主義專家親自監督     再經歐盟28個成員國一致通過檢測合格   證明條魚係安安樂樂冇痛苦無牽無掛嘅自願離去    然後再開出一張認證畀你哋合法買賣為期一年   三年後再全面推廣輻射上內地為國家文明作出貢獻   不過咁多人力物力喎當然要收番多少車馬費啦! 合理

跟住落嚟第二部   應該就係懷疑會食壞人嘅臘腸。 月餅。鹹蛋。鹹魚。之類嘅危險食物。 尤其是歐洲美國英國之類先進國家唔畀入境嘅  可能唔適合人類食用嘅以及佢地唔知係咩嚟嘅東西    通通要經過檢測先至可以售賣   否則人家會唔鍾意  人家會尷尬人家會笑我哋落後

至於點樣監察以及幾時執行   我哋會參考慣例 重金禮聘歐美先進專家以及顧問公司提供意見 

睇嚟冇時間啦 ~ 我哋唔能夠抱殘守舊啦 
我哋一定要迎合 … 然後迎合 … 再繼續迎合 … 就算直到捱出職業病~亦要
為我哋嘅將來以及下一代 
為人類文明作出貢獻 

多謝大家


2 則留言:

  1. 仲有, 香港有公安會誇境執法, 又會無啦啦被送中, 好危險架
    哈哈, 咁搞法, 不如移民算吧啦

    回覆刪除
  2. 仲有乜? 點會無啦啦? 傳送做乜? 有咩危險?
    唔同人有唔同立場 輸打贏要嘅人失敗 路係自己揀股票自己諗 任何事輸贏好平常
    否則我哋仍然活喺夏商周

    可能我表達能力有問題?
    奉獻…


































    :靈魂

    回覆刪除