2019年5月14日星期二

快=慢

貴出如糞土。 賤取如珠玉
邊個板塊最貴?那個又係賤?
做買賣真係要學吓古代人哲學 

馬騮就快要拉屎啦 !
若果唔係有滬港通深港通    恆指大約會二萬點之下運行   就快爆邊啦
爆上爆落冇問題    期望可以$30邊再增持多少融創    再$26增持一次然後鎖倉   到時應該低於三倍pe及五厘息有多 
希望順順利利啦!
今年繼續三部曲策略
1  跑贏恆大
2  跑贏恆指
3  到達目標價。

貿易碰撞打打談談   小丑玩魔術馬騮打關抖   最终倒霉嘅必定係投機取巧
者。  上年最得意嘅大嘴巴bili咕嚕就可以三萬四碌到落兩萬五     今上半年又再次接近三萬   然後佢又bili咕嚕 ~ 哈…… 市場又恢復跌勢
相信之後大至會同以往一樣   內地拉牛上樹擔泥咁擔去令市場恢復秩序 
佢又大力又肯做喺邊度搵 ? 
大嶼山 ?

國運果然比能力重要呀!
 

6 則留言:

  1. 如果上天賜多次我12 蚊買路勁的機會, 我今次, 不會再猶豫了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔99%時間去耕耘 用1%時間去賭
      就係依家
      有本事嘅人99%時間去賭 1%時間去耕耘
      不過鄉下仔冇 哈……

      刪除
    2. 師兄, 點睇孤注一擲呢件事? 我好想一野買落我最有信心的股, 但好多書或人都叫我要分散投資, 嗚!!

      刪除
  2. 任何方法各有長短只可以睇你自己信心 加上組合已經巨額減值三份一 再冇孤注一擲可能
    如果好想做一件事而冇做到 原因就係未到好想囉!
    哈……
    若要做 ~ 任何事都阻唔到老王兄😁

    回覆刪除