2019年5月21日星期二

瘦死的駱駝比馬大    資本市場上對方兩三年內就駱駝嘅身型變成恐龍上戰場。   而另一方則由馬變成小狗
就小狗身形都擔心太礙眼再變成烏龜 

你睇我唔到你攻擊我唔到…… 我感覺到好安全

哈…… 誰不知自殘並無帶來憐憫
反而踩多你兩腳 (無心嘅)   始終跟紅頂白佔大多數。

有時勝唔代表大
反之去敗則變強 

從開始就以對方標準為自己戴上枷鎖    普世價值觀一步錯步步錯   仗一路去打地越變越少    內心冇自己嘅錨就只有任人擺佈   

或者最差情況之下恐龍變返駱駝 
不過烏龜又唔知可以變成乜呀!

2 則留言:

  1. 烏龜就係保護主義者, 你睇我唔到, 你睇我唔到. 我當年睇好DONALD係啱既, 呢次祖國得米.

    回覆刪除
    回覆
    1. 恐龍係小美 ~
      若得米換來更多2799
      成敗又與組合何干?
      兵 道

      刪除