2019年6月4日星期二

早餐A 十 換入3333

沽出1918❌13000股❌$33.4=$434200
持有20000股。           均價=$ 29.68

買入3333❌21000股❌$20.35=$427350


現金=$  71800

缺乏彈性就同血管一樣遲早會爆
當年食螺絲可以橫掃亞洲   其中因為亞洲比較守諾言有誠信  而最重要係規則寫曬喺板度   加上有個係海綿體嘅大腦袋   結果就係畀錢買教訓 到最後特區係塊板上面加多幾條規則   咁樣就做低咗對方啦!

過程可以出本書買到成個地球   再加啲鹽加啲油落啲沙律醬煎隻太陽蛋
好似喇越嚟越似啦   睇個樣我估都食得人啦   係可悲…係懷才不遇…係天妒英才? 
其實 ……係個早餐A
但係失敗原因得一個 ~ 搬龍門

大嘴巴做嘅就有啲似當年食螺絲
我賺到你錢就係公平   否則賺唔到你錢就係唔公平。 你賺到我錢又係唔公平你賺唔到我錢就係你冇本事。 睇返當年點樣對付食螺絲   又可以點樣應付大嘴巴

好多年前嘅今日同個friend去飲茶
問佢點解得你一個   佢話老婆帶埋兩個細路去一個地方爭取一啲嘢
佢又話要從小就灌輸畀佢咩叫做正確喎!
但你兩個細路讀緊幼稚園咋喎!
混亂起上嚟佢照唔照顧到㗎  點解你唔跟去幫手呀?

哈……  最近翻睇(我和薑啤有個誤會)
小玲就似係被詛咒一樣捉鬼喺天職
出世開始就被灌輸繼續灌輸不斷灌輸   世世代代亦都係天職直至殺死殭屍王為止 

點解… 點解殭屍王要死 ?
因為殭屍王唔可以唔死

點解…點解殭屍王唔可以唔死?
因為殭屍王唔死
我哋就冇得食雞髀…………
哈……

乜電視機唔係話落唔落糖由我哋自己揀㗎咩 ? 睇嚟鄉下仔大腦亦都缺乏海綿體啦!

10 則留言:

  1. 螺絲粉話佢自己係搵到系統漏洞。
    大嘴係改規則嚟迎合自己的遊戲。
    系統要不斷灌輸殭太公有幾殘忍和不合理,才有源源不絕的馬小玲嚟利用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 皆因天下間所有人 都想食雞髀
      想食雞髀嘅人自有千萬個殺雞嘅理由
      而咯咯雞亦都有千萬個生存嘅理由
      到最後就淨低個農場主人 呵呵笑……

      刪除
  2. 呢啲環境好有趣, 日日係咁陰光你. 不過錢無限, 便無敵. 惦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 千萬兄
      點樣可財源滾滾 錢無限 ?
      間間都話有十厘八利 !

      刪除
    2. 呢個係公開既秘密喎有咩特別? PI+AI
      例子:月薪一萬, 月息一萬, 月花一萬, 月月有一萬.
      瓜咗:月薪0, 月息一萬, 月花0 , 月月有一萬.

      錢無限便無敵.

      刪除
    3. 原來係人類与金錢嘅一個愛情故事
      明白了。 哈………

      刪除
  3. 細水長流 蕩氣迴"長"。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係史詩式嘅淒美愛情故事
      或係現代版嘅亂世佳人


      刪除