2019年6月14日星期五

打怪獸

打怪獸

華仔再攻陷西班牙  計及英國瑞士已經係小歐第三個。 五支基站無可匹敵

中港市場暫時企穩   組合亦經已鎖倉內房板塊    為有傻傻地等股災
等港紙沒落等發達國審判等三戰等火星人降落地球   
不過等候期間盡量搵多啲笑料娛樂下   
佢~支20 若果唔能夠見到首領就會加…加…加。 
我…我…我…知你好緊張 !
我相信你…你…你…好緊張……!
其實 ~ 我…我…我…褲浪有支槍 !
你 ~ 怕…怕…怕…唔怕受傷 ?

五支太落後啦我哋要直接跳過去六支七或者八支 ……… 
過嚟…過嚟…飲勝佢  不  醉  無  歸
哈………   原來係嚟搞笑㗎!

今日去公園旁茶記食飯。 附近有大大話話過百隻雀仔虎視眈眈 
鄉下仔分甘同味掉啲菜過去試吓 
原來唔食?
又掉少少排骨過去   又係唔食??
最後淨低少少飯去試吓
啊。 原來鍾意食飯

公園人多吾好掉到啲飯咁遠啦
放喺我腳邊但冇一隻走過呢
等咗幾分鐘有一隻大膽D過嚟食
冇人爭。 得佢自己食
到差不多食曬嘅時候其他果D又走過嚟八掛吓喎! 
但我都食完要走啦。   哈………

啲麻雀仔眼中我真係一個巨人。
一隻無法抵禦嘅怪獸
驚係正常。 世界好多嘢鄉下仔都好驚    但搵食艱難
生存就係需要有勇氣 
最先最有勇氣嘅 
去用生命做注碼或者可以換來一餐飽飯。   

爭取係所有生物與生俱來嘅本能   
而秩序係人類社會文明一種體現

哦……
最先開飯嘅原來係身形最細小嗰隻
認到你啦。  哈………



4 則留言:

  1. 食餐飯可以搵到好多樂趣,一字寄之曰 內。
    伺機 覷準 啄完就走 不留半點飯粒 謂有衣食。

    回覆刪除
  2. 鳥為食亡這句仍可成立。
    人,有選擇

    回覆刪除
    回覆

    1. 只可以選擇選擇或者唔選擇

      仍然未知道自己在選擇
      因此鳥贏咗。 哈……

      刪除