2019年6月20日星期四

臨界

若然係短線睇淡做空最近就大好機會   越接近三萬點利錢就越高值博率越大。 

因為貿易碰撞?因為政局不穩 ?還是因為每日開住個收音機?  好似雷達原理一樣好多時個人觀點亦係一種反射。 每日接收嘅或多或少會停留或者沉澱喺個腦裏面   影響判斷

當大跌市嘅時候市場就好似刮起一場沙塵暴   除咗合埋雙眼再冇嘢可以做而逃走亦已太遲。 

就今時今日情況我方其實佔據有利位置   息率  存款準備金  貨幣供應量
甚至乎股票市場等等…… 
應有盡有大把在手   

軍事就更加唔洗講自保有餘。 政局就係地球村已差不多到臨界點   村長暫保位置但係有名無實    豬頭骨冇人願做包括我軍。 想做嘅又未夠實力   其實以往呢種情況必定係世界大亂烽煙四起。
不過今次例外因為有一股新勢力低調崛起    用藍海戰略合縱連橫
地球再次由單極變做多極   

單極必定係小美 中 歐 俄。  (順序)
小利於我方  有極差不確定性

兩極又必定係小美 中 
因小美小歐必定抱團  然後向俄招手
實際上俄方由始至終最希望加入小歐陣營   只係美方從中作梗

只有多極化最有利我方周璇   燃燒盡情燃燒。  比拼係再生能力而鬥嘅係陽謀

沒有留言:

發佈留言