2021年11月2日星期二

準備減值

沽1800🇽46000股🇽$4.1

=$188600


沽581🇽46000股🇽$2.13

=$97980


沽3900🇽15000股🇽$9.91

=$148650



入3323🇽46000股🇽9.19

=$422740



現金=$ 63333

13 則留言:

  1. Rural Sir,

    I'm afraid 3323.HK would be affected by the weakness of overall China real estate market, .... be taken this this factor into accounts.

    回覆刪除
    回覆
    1. ? ... I only see you doing "stocks switching"!

      刪除
    2. I just found a news: 32 countries shall cancel the Permanent Normal Trade Relations granted China, effective 1Dec2021.

      Is it real? If so, what would be happened then?

      刪除
    3. 我只知道本來有兩年寬限期嘅三條紅線
      今年失驚無神搬龍門搞到市場鬼哭神號
      最近商品價格期貨飆升佢又去搬龍門。
      似乎係逆佢者亡 順佢者生 一切能夠賺取利潤嘅公司於某人眼中亦要將佢置之死地而後快 係我感覺到嘅現況 其他人包括大戶或外資又會睇到啲乜....
      但無論組合升跌 減值係唯一最終目的
      今年打個和。
      哈.... 心願㗎喇 遇著開賭嗰個自己出老千 鄉下仔行得返出門口就應該值得高興先啱
      假如房地產搞到熄咗火 其他各行各業會受到影響多少計唔到 而家全國經濟轉型為求達致目的不擇手段 但資本市場未見其利先見其害
      要再諗吓先 哈....

      刪除
    4. But I see China Government encourages China Enterprises pay more dividends, i.e. increasing the dividend payout %.

      I like this policy very much!^^

      刪除
  2. 大哥...我也有這感覺, 但我遍中性, 買入一D 低殘股, 輸極有個普

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚....嗚.... 老王爺我有冤情呀............
      如果唔係佢使橫手黑妹最少有廿四個大洋
      哈....
      三條紅本來係兩年計劃先前卻突然停貸
      否則融創$19已經係絕對低位
      不過今次對手係佢呢就雖敗猶榮
      嘻.....
      若今次成功減值40萬
      每月又可以減少$2000開支
      最近幾年唯一做得最正確嘅事就係減值
      哈.....
      新倉今日加入1800 然後883同埋九蚊左右入1171

      刪除
    2. 正呀~~中膠建, 不過我買左中車
      我都有3萬股883, 磨到就黎斷氣....

      刪除
    3. 今年係一隻披著羊皮的熊
      哈...
      一個唔覺意就有機會被ko

      刪除
    4. 大佬買1800 因為睇好中國基建? 因為內房唔掂水要用基建拉?

      刪除
    5. 啟稟老王大佬大
      的確係其中一個原因。另外早前受到制裁時已經歷過一輪龐大沽壓 外資要沽嘅亦已7788。比市場調整得得更加早 基建 中車 中海油中移動等等.. 亦係一樣

      刪除