2018年5月17日星期四

收1270末息

收1270末息❌$2745
現金=$150500

雙方各取所需貿易爭拗(暫時)告一段落   但係過程裏面睇戲嘅觀眾就有排煩喇  歐盟澳洲之類出口到中美貿易份額將會被兩位巨頭交易瓜分  而鬼鬼祟祟想等機會出手嘅就豆都無粒食 

印度 印尼 日 韓  東歐  於今次事件反應敏捷~有獎   但市場又點會一夜間變大? 
或者要立竿見影就為有犧牲既得利益者! 哈……

今年下半年戲碼就剩低中東 !

油價=箭咀向上  而內地已經有源油期貨市場   因此單邊瘋狂嘅機會應該唔大  但有人要中東大亂再加上內地近年政策方針改變。 大宗商品水漲船高   環球通脹將無可避免

10 則留言:

  1. 有股息收,係買股票最好既回報
    市場總是有好多燥音,唔需諗得咁複習,股票夠平就慢慢買就是

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄返嚟啦!哈……
      環球政局我已跟上20年了
      已經用上最間單方法表達
      係我嘅興趣所以並不複雜

      刪除
  2. 師兄,想請教下通貨膨脹下,香港樓價會繼續上升嗎?我現在全倉股票,目標是股票在一定價位獲利後買樓,本來是認為美國加息週期下,香港利率上升,樓價會有所下挫,希望乘機買樓。

    不知師兄可以指教下否?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕影響你決定 但你嘅計劃似乎有小小被動 因為通貨~樓價~股票~息率 都非我們能力控制而只能靠猜測 美國當然想加息否則兩年後就無子彈用 而我自己就沽了一些貨去買樓 係非自願被動的 算吧!就當做減少股票風險

      刪除
  3. 師兄,我這幾年完全錯判形勢,一直不捨得套股買樓,結果樓價長升長有,希望今年有機會上車,謝謝師兄指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. (未來)只能靠猜測 世間事又豈能盡如人意!
      若果選擇a餐$50精美但唔夠飽 b餐即炒夠鑊氣不過要加五蚊 哈……
      雖然選擇往往未必會正確 但係至少大家仲有得揀😁

      刪除
  4. 師兄,爲何你買樓是非自願被初?

    回覆刪除
    回覆
    1. 巧合之下有綠表可免補地價 否則冇可能現價入市 而新樓就算送畀我都無錢去交管理費呀!
      哈....

      刪除
  5. 回覆
    1. 係窮到爽呀! 哈...
      你買樓係自發性 我係特發性仲要急性發作果種。 你爽先至真😁

      刪除