2018年5月10日星期四

~ 道

一個地方係點樣?唔在於地方本身
而在於你自己能否出污泥而不染

做買賣就係~佈局  入局  殺局
孫子:
(兵無常勢,水無常形;能因敵變化而取勝,謂之神。故五行無常勝,四時無常位,日有短長,月有死生。)
係人都知   但唔係個個都明

價值投資 ?去敘利亞證明畀我睇吓 ?又去烏克蘭證明畀我睇吓?要明白導彈射程之內~就有真理 !

荷蘭~股市發源地 就用佢打低西班牙 然後再教識英國 再跟住發揚光大到全地球  基本上坊間搵到一切關於投資書籍 理論嘅出處差不多都係西方世界嘅佈局  然後等你入局  再劏你殺局  當年蘇聯相信嘅休克療法 然後地球又多左幾個國家出嚟啦!

道~ 就係自己嘅度(國度)
別人嘅道~ 與你無關

6 則留言:

  1. 師兄你係咪讀哲學出身?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下仔係瞓街出身 拾人棄之食 穿破爛之衣
      哈....

      刪除
  2. 師兄,兄和大巧不工兄的文章,我是長期跟實看的,雖然看不懂,但很有憚意,適合慢慢思考,但資質太次,很多都無法參透。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊~就將你嘅誠意量化佢! 三個月按金兩個月上期 加六千蚊一年會籍 貴嗎?
      哈…… 多謝 多謝 多謝
      你~要對自己有信心 跑贏自己

      刪除
  3. 什麼是道呢? 道係天地間運行的原理, 睇完大巧哥D 文令我重新諗好多關於道的問題, 道理, 求道, 問道, 以前從來無諗過真正的意思係乜.....

    道, 又點可以融入投資呢? 是否明白了世界的真理, 就係投資的真理呢? 投資是否看作世事的一部份?

    呀尼陀fu...

    回覆刪除
    回覆
    1. 老王呀 每個人嘅道都不相同
      吾一定攞個大冰箱加幾萬蚊一套裝備先至釣到魚 我就一對人字拖幾粒死蝦仁邊個夠膽話我冇? 各師各法
      知之為知之 不知為不知 😝

      刪除