2018年5月16日星期三

生態

老细唔該~午餐回鍋肉飯 熱檸茶 中湯
~ 11:10分

老細
喂:不如咁啦! 今晚收工我同你一齊走   上去你屋企道瞓聽朝我負責叫醒你O K? ~
嘩!幾點呀依家? 你返早喎11點至起身? 成12點先見人仲同我講噚晚成晚瞓唔著! 喂… 你係咪做㗎?你唔做大把人做呀! 你返第二日工咋

伙記
老細:我又要收銀又做樓面仲幫手送埋外賣  要記住啲餐牌價錢  又要認路送外賣喂我做散工咋  尋日見工你同我講請樓面喎! 我好大壓力又瞓吾著都因為公司咋! 一係咁:行街囉=(吾做) 

老細
啊!我唔係呢個意思   公司唔會隨便炒人 我唔會唔畀機會你  其實你好做得嘢係一個人才  我做呢行幾廿年吾會錯!你得嘅   唔好輕易放棄自己前途
呀~你食咗飯未?去~去食飯先  呢道有我睇往   呀!後生女吾好咁衝動……
一路念念有詞……………  姨姨我我……………成分鐘。  哈……

再等~等~等~11:25分  靚仔~早餐回鍋肉麵凍檸茶   吓……
唉~風頭火勢照食啦

沒有留言:

發佈留言