2018年5月30日星期三

咒語

又到念咒語嘅時候啦

(我仍然會盡量滿倉   未感覺到要走嘅時候   我就係企喺度   我繼續企喺度   我就在你面前…唔太遠)

仲以為係休漁期呀    成個海都係 龍蝦  石斑  蘇眉   冧蚌 
嘩!   應有盡有  六厘以上嘅掟飛鏢都中   加油呀 又有幾隻接近十厘啦!   
 哈.....    

8 則留言:

  1. 6-8厘息真係有好多,可惜我唔識諗咒語,只能半倉持股..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 就只5句說話要心無雜念 記住心呼吸
      (如有需要嘅話我可以同你一齊諗) 哈…
      半倉都係好㗎 嚟緊係點冇人知
      D公司越来越高息 明顯係有人為沽貨而估貨 根本與公司價值無關 我就最愛呢種現象

      刪除
  2. 祝你滿載而歸,網網高息^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 條條大道通羅馬
      亦祝師兄鮑魚龍蝦 網網千斤 😁

      刪除
  3. 博主好功力。事實上無乜理由是高位衝去收息,低位反而不敢去撈貨的。正如無奶油470話買騰訊,跌到37X反而不敢入場一樣...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀師兄 低買高沽知易行難
      好多時往往係 道理放喺枱面 雙手插落褲袋 眼球望著別人 哈……

      刪除
    2. 其實,這一輪唔被嚇到震哂出來已經算夠定力了... 哈哈!

      刪除
    3. 亦難怪 當中內情對於冇留意環球政局嘅人來講的確會一頭霧水 更何況要面對有組織嘅立體進攻

      刪除