2018年8月15日星期三

18年8月15日記

成朝都係得900升其它都係跌  ~ 16比1 呀?
抗議十六個蝦一個   哈……

仍然係一邊鬥貴一邊鬥賤   点解中行吾跌多D呀?   $3.3 係尖沙咀等你……

34000至今回落大約20%  不經不覺又唔知唔覺下騰訊及舜宇光學亦都大幅回落分別30%及50%   我組合滿倉高息亦要跌跌下
何況冇?   倉內仲有兩間底息嘅若再有大減價就再轉倉高息的如此類推  若然市場再再有大跌又再再大減價就沽出業績確定性比較細嘅轉入風險比較小嘅 又係如此類推

升市公司越嚟越多跌市又要越嚟越集中啦 ! 轉下轉下又可能同上次一樣 最終淨低盈富同大象兩隻 ~ 重新上路 

最好唔好啦 ! 雖然係最四平八穩嘅方法
但希望唔好每次都一樣啦 !會好悶㗎  會悶死我㗎……

4 則留言:

  1. ^^在買賣股票巿場要有好成績,其中一個基本能耐就係抵得悶。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我冇呀! 😁
      我怕悶怕輸怕跌怕煩怕計數。哈……

      刪除
    2. 『怕悶怕輸怕煩怕計數』...我都係。哈哈哈^^~

      刪除
    3. 全職買賣的確係一件厭惡性工作 大部分時間機械式操作
      除非玩玩下否則每日都要做齊以上我最怕嘅事
      亦算係一種代價或者成本
      但係每个人嘅性格不同而行嘅路都會有所分別

      刪除