2018年8月17日星期五

22000~46000

星星你明白我心~ 登 登 登
早知股市勿行近~ 登 登 登
誰料此際被錢困~ 登 登 登
嘆息PE夢裏尋。 嘻……

決定將今期信達股息全數買入膠布
繃帶之類急救用品   為自己及身邊有需要人士及股民提供即時及有限嘅幫助。
:  詳情請留意各大報章頭條及聯合國公佈

買定離手啦!留底信達定華融?  若然華融係民企 現價可以講跌得太少
但係以國企嚟講的話  國家政策比任何個人更重要嘅大前題低下。 我希望佢會停牌重組 ~
然後開出嚟=$4蚊
哈……

留底恒大定融創?  恆大有戰投嘅幫助  負債比率已經大幅下降到可以話上咗岸  市場地位亦穩如泰山   反而融創負債高不特止  樂視一役已經嚇怕好多人  但從另一角度睇亦係內房龍頭 急於轉型及業務多元化嘅渴望
(因為地產發展利潤已經接近天花板啦)
今年經過近乎腰斬嘅調整 明年pe大概得兩倍   若然市場無重大改變的話 若然內地經濟冇崩潰的話   若然冇發生三戰的話   下半年融創或者會在$34以上重新開始 ~ (信者失救)

留低忠旺定係中材?  中材有宋志平
連番合併及重組公司架構後已經功成身退   上任至今由中材背負33億債務變做今日世界行業龍頭   市場價亦只不過係4~5倍pe ?  大概同內銀差唔多   不過相對發展潛力就有天淵之別
忠旺 ~內地鋁業王者  09年上市當時從出口美國佔公司盈利 40%  但由於反傾銷關係斷然放棄美國市場回歸國內而涅槃重生   十年間戰略轉型三次就似係打不死嘅小強   雖然都係手緊一族但至少有六厘息   我最鍾意就係呢啲  將來係點冇人知但至少我相信佢哋盡過力以及有扭轉乾坤嘅能力!

上藥以及最近沽出嘅   其實我亦喜歡佢哋管理層作風及未來前景而因此買入  可惜好景不常市場暫時唔容許我將戰線拉得太長及太多心   組合18間公司分開四間行去獨立做  資金調配方面有啲困難而情況已經持續有兩年   以往都係一間銀行做曬如今未能做到我想做嘅333 策略之全部(我想要一塊平原呀!) 哈……
期望將來大行之間能夠即時轉帳以及吾使t加2   不過既然唔可以返轉頭就唯有用更多時間去適應   暫時付出最多嘅就係手續費及時間  不過冇所謂錢將來會攞番嘅  但係時間就攞唔返啦!

趁市場下跌及早部署下一週期策略
暫時定下三年內恆指範圍今年至大概2021年之前。
22000~46000 點

投注方式 :(內銀一膽拖內房及大宗商品)   都係嗰句~信者~失救

哈…………………

12 則留言:

  1. 呢啲錢唔易賺啦,花心力同時時間。自己都要化成打不死咁頑強生命力,然後作吓詞唱吓歌自娛。。。共樂樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近才發覺我自己啲血
      原來仲係暖暖哋嘅!
      既然未死得就唯有繼續做 ~
      哈……

      刪除
  2. 回覆
    1. 係喎 啱啱醒起今日未娶老婆
      尋日同前日都未喎!唔怪得之最近咁手緊啦
      哈……

      刪除
    2. 我冇老婆喎,唔怪得冇發達啦

      刪除
  3. 信達真係好吸引, 但真係無吉士賺佢錢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 矛盾 = 底買高沽
      突然之間覺得 股海真係好鹹

      刪除
  4. 回覆
    1. 到時恒指大概9倍Pe 不過依家係非常時期
      因今次兩地市場係自轉而無公轉

      刪除