2018年8月6日星期一

易時易 難時難

有時我係唔敢相信自己耳朵

「冇咗我哋你一定死得好慘~係好慘啊!……」
你能夠賺到第一桶金係因為當年內地加入世貿   訂單源源不斷湧入根本與你無關  你利用內地廉價勞動力人家利用你資金及技術 都不過係互惠互利  今日被市場淘汰係你不思進取及無與時並進之下嘅結果  ~合理
找曬數仲有錢淨低畀你養老已經有賺啦! 


「你揼好個場未呀? 裝修好先~ 打開門做到生意先……」
乜唔係人行先? 乜唔係安排好人手先? 點解會係裝修好先?點會係打開門先? 鄉下仔始終係選擇有雞先有蛋   無人材就等到有為止冇得勉強   有時遇到就係遇到  而就算遇到亦唔一定會為你效力 
「冇咁點算呀?冇唔通你唔開呀?」
係~若然一世都遇唔到我就一世都唔會開   除非你以為每個人嘅能力都一樣!


「啊! 你做邊行呀 ?  啊…你買股票呀!好容易咋! 最近點呀 !最近點睇呀 !個市最近咁喎 ! 隻乜最近咁喎! 佢最近咁喎!」……
若果只許成功不許失敗的话 就算係任何事都唔會容易   成功就係無數嘅難去支撐住容易   失敗在無數嘅容易去支撐住難 

沒有留言:

發佈留言