2018年8月8日星期三

收3988息。

3988末息❌=$3778

現金=$168778

中行計及派息冇賺蝕算係任務完成   今日一蚊嘅中行換去信達應該當$1.3用。 去融創的話更應該值$1.5  哈……   購買力啊!

應該是月尾就會知道 兩間當舖業績係咪咁差   差到要腰斬?或者咁講業績下跌當佢預咗  但係派息就………
若果唔減少的話  ~

我覺得一半一半  不過十厘息公司唔係經常會出現   但當出現之時又有幾多人會出手?

風險回報如影隨形   上半年組合表現算做唔太差全賴一眾高息股生性   畀到我調動嘅能力及空間 

其實任何公司都只不過係組合中一件工具  可以被我所利用而又畀到機動性我   組合中就有前軍中軍後防探子   組合會繼續用大周期戰略加機動性333戰術   一路調節一路改進一路前進

有人喜歡釘死公司而我就喜歡調動   我相信兩種方式各有所長   組合其中三成亦係釘死
但係我選擇釘死三成市值功能   而吾係公司

差不多用曬我識嘅字啦   總係好似表達得有啲出入   算啦 ~字到用時方恨少呀!   哈……………

2 則留言: