2018年7月12日星期四

回歸現實

剪不斷理還亂

特斯拉決定在內地興建超級工廠 
預期年產量50萬台電動車

已經開始加速轉移  期望下一個就系通用

壓力越大反抗力就越大   3億vs14億市場?

仲話要用貿易以外的手段 ? 最近055成双出廠北斗已經第32個  距離全球組網只差三個會爭取今年完成 貿易以外手段係咪三戰呢?  鄉下仔組合已經預其三戰因素在內   就差對方動手

我冇水晶球亦唔係人神   唯有做好預期管理    打否? 照樣滿倉!

啊……  交易的藝術 ?  交易係相對係互動係交流而吾係藝術    明顯對方心態有問題加上急功近利剛愎自用

若由大咀吧上任至今睇似係攻勢不斷
若由小布殊上任至今睇就只不過係 絕地反撲 

越力竭聲嘶就越顯得蒼白無力   你有你死纏我有我爛打    現只剩低軍事力量亦又不妨試試? 

哈……行國運時期總係會遇到呢種對手。 哈……

進入夏季又係釣魚時  身邊釣友相繼中魚有  紅油  沙鯭  油追  火點  細輪 等……  都係過斤呀! 仲差我今年未有代表作 !
因為最近資料睇多咗   再無太多釣魚嘅時間啦!

2 則留言:

  1. 鄉下兄你好,我最近也開始寫投資blog,多多交流。
    我也認為貿易戰影響沒想像中大

    回覆刪除