2018年7月16日星期一

乃敢與君絕

一定有原因   一定搵到 ~ 再搵  總之跌就一定有原因㗎   信我~遲啲就會知道
今年搵唔到  出年就一定搵到~信我

出年搵唔到  後年一定搵到~信我

你望下出面個天   出太陽又落雨代表乜嘢?暗示乜嘢?唔使我講呀!  總之要小心  ~要搵就一定搵到 ~ 信我



要快手啦! 大約12倍pe   遍地高息股  想輸都難~信我 ?

見底啦! 重見光明係有原因   遲啲就知到要搵一定搵到  ~ 搵呀塭呀 ~信我

你望下出面塊地   物先腐而後蟲生代表乜嘢? 暗示乜嘢?唔使我講呀! 總之要有信心  ~ 要搵就一定搵到~信我

睇圖表睇圖表~
江恩理論江恩理論~
黃金比率黃金比率 ~
道氏理論 道氏理論~
波浪理論波浪理論~信我

冇可能搵唔到~
扶乩扶乩
九宮飛星
黃帝內經
易經占卜
塔羅牌
九陰真經
玉女心經

總之就一定有方法搵到   現在ㄧ定未係時候因為好(危險)   總之唔安全至少要等到安全係明顯嘅安全 

世界好似天氣一樣混亂   我會等到最最最低位   到時候~
「山無陵  江水為竭  冬雷震震  夏雨雪  天地合,」
以上現像最少出現4種   我就信見底啦!我就放心啦!我就會用10%資金入市啦!  哈………

6 則留言:

  1. 世人總希望每件事都有原因, 咁樣可能會令自己過得舒服D, 但市場跟本不在乎你地班蟻民係度諗D 乜

    既然人生本來就係一連串的隨機事件, 點解投資會例外?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀老王根本冇原因 就算有都不過係自我實現對號入座
      老王又到咗另一個境界啦!
      哈……

      刪除
  2. 世事無常何況股市?在我內心冇牛熊冇升跌冇股票,咁有咩?利息卦。不過冇利息都冇所謂,總之百冇😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 真人不露相露相非真人
      (冇)絕對唔容易 (等)一樣唔容易
      「有目的嘅等同無目的嘅等有大分別」
      「有計劃嘅冇同冇計劃嘅冇有大分別」
      師兄竟然比我更加(冇) ……
      不過冇息比較難呀!有息有數圍。哈……

      刪除
    2. 我仲未做得到呀! 但亦唔會向呢個方向進發
      既然存在咪由佢存在 既已消失就由佢消失
      哈……

      刪除