2018年7月25日星期三

貴 與 賤

已經唔係第一次 上次15年趁住跌市加大去槓桿力度  越救越跌半推半就扮無辜  呃到外行呃唔到內行   08年放水4萬億到今日已足足10年   皮之不存,毛将焉附。 而今日又考合地再來一次寬鬆  曆史又會否再一次重演?

今次p2p網貸爆煲就係衝著影子銀行  先打爆你然後才實行貨幣寬鬆  咪洗旨意夾帶私逃返老家

減稅~降低存款準備金 ~人仔下跌
三管齊下  仲諗住佢會玩多陣先出手
以往每次後知後覺唔知唔覺事倍功半   但今次好認真 (認真好啊!每次都推投資者落火坑) 敵友不分亂槍掃射 ~我又想起(中車)啦!

人家預期管理做得非常好  (相比起我方簡直幼稚園)   他朝一日懂得對小股東負責任不再賤賣資產  做好市值管理就可順利升上小學啦 !

對方 (經濟 )正在由虛轉實   經已擺定架勢擋我者死
雙方纏鬥爭奪國際資本   道指屢創新高希望留住你(鬥貴)。而中港市場半賣半送(鬥賤) 希望引到你   哈………

今次你咪又搵到我哋嚟搞呀!

10 則留言:

  1. I see HK is not too bad.
    I decide to be an optimistic long run investor!
    I hope more bloggers will also have optimistic thinkings.

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. I am optimistic or pessimistic ?

      刪除
    2. YST Sir,

      Maybe it depends on what stocks you are holding.

      ^_^

      刪除
    3. Investment trading is only a small part of life.
      Never optimistic and never pessimistic. 😝

      刪除
  2. 回覆
    1. 老王兄想睇D乜呢? 呀…… 😵 哈……

      刪除