2018年7月14日星期六

收吓息

收息
兗州煤 =$ 4220   

900 =$ 3050

現金= $ 165830

信達加倉定吾加好呢 ? 定係發配邊疆放埋一邊 ?  哈……   我做倉只得一個宗旨就係吾揸蝕本貨  係從來從来從來   現階段港股又大把選擇   不過8厘呀!無事架 ~ 我睇佢唔到 ~睇吾到 ……

我忍你好耐啦 !
沉默不是懦弱~ 啊…… ~ 忍耐不是麻木~ 呀………  算數~就破例一次啦 !

最衰係你大嘴巴   聽朝我就過去鵝頸橋打到你看更都唔認得 ! 

打你個小人頭   打到你有屋無水喉
打你隻脚指公   打到你底褲條條鬆

舒服曬……

10 則留言:

  1. 寫網誌有呢度好....將內心想法呈現出嚟俾你自己睇返再想一回哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數係自言自語坦蕩蕩 哈……

      刪除
    2. 我有睇架,不過你的政治想域去得好飄唔識答嘴^^
      諗到有可能打仗都仲死守持股只能心中嘆一句,唔知講乜好...^^"

      刪除
    3. 哈……假如一心寫比他人睇嘅 又如何坦蕩蕩?
      sorry 睇到你一頭霧水係因為我只當一個組合小記錄去做 無詳細解釋清楚
      世事無常 預期有發生可能但亦只能說可能 總吾能夠以此作藉口
      (點解覺得係死守呀?) 太悲觀啦! 盡量做好自己任何結果我都接受 勝或負都不過係小事
      (用你自己的價值觀加信念做注碼所得的 比起用金錢換來金錢更有意思)
      當然會飄啦! 哈… 我唯一肯定嘅就係無一肯定
      若要人似我除非兩個我 攻亦可 守亦可
      謝謝 Cool兄 ……

      刪除
  2. 哈!達達真令人又愛又恨~

    回覆刪除
  3. 股息落袋最實際
    好多股票都越黎越高息,慢慢揀,唔駛急

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…… 慢慢揀 ,吾駛急 正正就係精華所在
      ww兄有自己一套 亦算作係獨當一面 🍻

      刪除
  4. YST Sir,

    Purely my thinking ~

    The drop of RMB currency and the drop of those China Banks market prices may affect 1359.HK and 2799.HK, though it's hard to analyse the details.

    Anyway, from recent 2799.HK's news and at present valuations, for me I prefer 1359.HK rather than 2799.HK ... though I have none of them yet.

    I hope you will be successful.

    (P.S. 900.HK is very good for long run dividends income.)

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在非常時期人仔打落7算最有利 信達業績上市至今都係無從稽考 但相信隱藏利潤亦不少因此可以話係負面亦可以正面 就等吓成績表!
      900派息非常穩定可擔起組合半邊天(平常時期) 哈……
      師兄最近又有乜動作❔
      謝謝……

      刪除