2018年7月5日星期四

鄉下仔係 ~ 人

唔好再引我啦~1098 現價息率真吸引   但倉裡兩間內房已佔組合10%   唔可以再加喇! 

跌市之中倉裏面有一間公司幾特別~就係2343 股價冇乜上落  自己覺得最近嘅貿易碰撞過兩日就知會唔會升級成貿易戰啦 ! 若果會的話對2343或者有利   因以往正常嘅雙邊貿易會在對戰情況下變作多邊貿易   更加多嘅中轉而運費亦會有所堤升    直線變曲線對航運股應該有利 

貿易ㄧ有需求自然有供應   「天下熙熙皆為利來  天下攘攘皆為利往 」  無需太擔心(天)唔會跌落嚟    過一段時間就冇人會記得而家發生過嘅事! 因為「市場」係長期失憶嘅    哈……

仲有間125 先前持有超過兩三年   仲意佢派息高及生意穩定   另外佢中期息係1月過數   睇番自己宜家組合要四月先收到第一份股息  因此第一季度近乎真空。無股息就冇飯吃啊!   最近125業績稍為下跌  而更重要係派息大幅減少  搵番舊資料上年6月沽出時同現價差唔多  初步睇今年大概得6厘   但現階段港股6厘真係矇眼掟飛鏢都中   ………傷腦筋~😵

市跌~跌市~要點❔ ~咪趁機會轉倉囉! 煩惱嘅唔應該係大市未來走勢❓而喺自己倉裏面公司嘅質素   又假如我有十足信心市場會持續下跌   的話   又何需等市跌到落底先買?  現在即刻(空倉)咪就已經等發達! 講到尾都只不過係猜測   因貪~好多時會越算越窮

人就做番人能做嘅嘢!唔應該去模仿神   假如有人真有預知未來的能力 ~那怕係一秒鐘我亦會稱呼佢為
~人神    可惜我幾十年人仲未遇到一個    哈……

14 則留言:

  1. YST Sir,

    Good morning! ^_^

    I have much agreed with your last 2 paragraphs.
    Very good conclusion!

    About 1098.HK ~ it's different from those China Developers Cos. in that it is managed by HK management. But I cannot imagine/predict the impact of going-up interest rate on it.

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 影響一定有 不過路徑現階段正係業績釋放期及以往派息比較穩定 股價調整亦都比其他內房小 「不過做買賣自己立場最重要 ~ 之外就係自己立場同埋自己立場」
      呀!因為師兄留言~相信最遲明年今日我就可以返內地貧困山區教小朋友英文啦! 哈…… 又多一條出路 😝

      刪除
    2. You must be a good teacher.

      Looking for your sharing with us what you see and hear by that time!

      ^_^

      刪除
    3. 但願冇拖你哋落水 哈....😇

      刪除
  2. 師兄, 12.7 路勁好吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀1098半賣半送 但幾乎所有板塊都係清盤價破產價 我腎上腺素又急升 哈…… 不過內房已佔組合10%頂磅啦! 反而1359走勢最過癮? 最估佢唔到 😱

      刪除
  3. 回覆
    1. 不過你係自由人 我係鄉下人 哈……

      刪除
  4. yst兄,考耐性同紀律的時候了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解好似考極都仲未畢業❔😵

      刪除
    2. 要睇吓你畢業的定義是什麽了。次次狀況都唔同,如果總是要求自己做得到做得好,賺大錢得嚟又瞓得著,就太苛刻了。哈哈哈

      刪除
    3. 壁立千仞,无欲则刚 😁

      刪除
    4. 嘩❗2点你仲未瞓覺❓ 真係咁勤力搵資料做功課❔ 哈……

      刪除